Klantenservice Topsz

Hulp nodig?

Heb jij een vraag voor klantenservice Topsz? Twijfel dan niet om deze te stellen!
Wij zorgen ervoor dat jouw vraag netjes en snel beantwoord wordt. Of het nu een vraag is over jouw bestelling, over onze collectie of voor het opvragen van andere informatie; wij helpen jou graag verder.

Ook voor klachten, tips of complimentjes horen wij natuurlijk graag van je!

Vul ons contactformulier hieronder in en we nemen zo snel mogelijk contact met jou op.

Wij kijken uit naar jouw berichtje!

Company details

Topsz
Voerendaalstraat 4
5036SB Tilburg
Nederland

KvK nummer: 61190691
BTW-nummer Nederland: NL152441530B01

06-42573018
WhatsApp : 06-42573018

info@topsz.nl
Staat je vraag er niet tussen? Laat dan zeker een berichtje achter via ons e-mailadres

Facebook messenger
https://www.facebook.com/topsz.nl

Ma t/m vrij: 10,00 uur tot 17.30 uur Za: 11.00 uur tot 15.00 uur.

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen

1. BESTELLEN
1.1 Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het fashion artikel van je keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "bestelling afronden" om te gaan betalen. Vul je gegevens in en doorloop de stappen. Vergeet niet aan te klikken dat je akkoord gaat met de algemene voorwaarden. Pas als je op de knop "Bestelling bevestigen" drukt, is uw bestelling definitief en kom je in het betaalproces terecht .

1.2 Moet ik een account aanmaken bij het bestellen?

Het is niet verplicht om een account aan te maken. Je kunt ook bestellen als gast, waarbij jouw gegevens niet zullen worden bewaard. Het aanmaken van een account staat je echter toe te bestellen zonder steeds opnieuw je gegevens in te hoeven vullen.

1.3 Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Na het afronden van een bestelling ontvangt je van ons een orderbevestiging en een factuur op het door jou opgegeven e-mailadres.

1.4 Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? 

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt tijdens het invoeren van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur ontvangt je van ons via de email.

2. BETALEN
2.1 Hoe kan ik betalen in de webshop?

In de Topsz webshop kun je betalen met iDeal, Visa, Mastercard, PayPall, fashion cheque, fashion giftcard, vvv bonnen, of Bankcontact / Mister Cash.

Ook achteraf betalen mogelijk met Afterpay en Billink!

 

Wanneer je jouw betalingslink kwijt bent, stuur dan een email naar klantenservice@topsz.nl. We sturen je dan een nieuwe betalingslink.
2.3 Betalen met de fashion giftcard

Hoe kan ik het saldo van mijn Fashion Giftcard opvragen?

Vul uw 19-cijferige kaartnummer in bij de saldochecker op de homepage van www.fashion-giftcard.nl om het saldo en de geldigheid van uw Fashion Giftcard op te vragen. Het kaartnummer van je Fashion Giftcard vindt u op de achterzijde van de Fashion Giftcard.

Hoe kan ik een Fashion Giftcard inwisselen?

Afhankelijk van het totaalbedrag is de waarde van uw Fashion Giftcard toereikend of niet toereikend. Een eventueel restantbedrag betaalt u middels pin eenvoudig bij.

Er zit aan de rechterkant van de kaar een veiligheidscode onder de kraslaag. Dit is de pincode waarnaar gevraagd wordt bij de betaling.

Kan ik meerdere Fashion Giftcards tegelijk inwisselen?

Jazeker! Wij accepteren meerdere Fashion Giftcards tegelijkertijd.

Moet ik Fashion Giftcard in één keer besteden?

Nee, dat hoeft niet. Je kunt de Fashion Giftcardkaart in meerdere delen besteden gedurende de geldigheidstermijn van 1 jaar (tenzij anders vermeld) na uitgifte.

2.4 Ik heb een kortingscode, waar vul ik deze in?
Je kunt je kortingscode invoeren binnen je shoppingbag. Hier staat aangegeven:
3. LEVERING
3.1 Wat zijn de verzendkosten?

Artikelen laten bezorgen binnen Nederland 

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 3,25 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 5,75 voor bestellingen onder de € 50,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 50,-

Artikel laten bezorgen in het buitenland

Verzending binnen Europa is ook mogelijk. Als u in Belgie, Duitsland, Frankrijk, Italie, UK, Oostenrijk, Zwitserland, Noorwegen, Denemarken, Zweden, Finland, Ierland, Noord Ierland of Luxemburg woont, berekenen wij 8,50 euro verzendkosten.

Artikelen laten bezorgen binnen Tilburg

Woon je in Tilburg? Wij bieden een extra service om de artikelen kosteloos bij je thuis af te laten leveren. Wij proberen de artikelen de eerstvolgende werkdag bij je thuis te bezorgen.

3.2 Wat is de levertijd?

Bij hippe fashion boutique Topsz doen wij zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Zodra wij jouw betaling hebben ontvangen die op werkdagen vóór 17 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

 

3.3 Hoe weet ik wat de status van mijn bestelling is?

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van Post.nl. Voor de meeste bestellingen stellen we een Track &Trace code ter beschikking; deze is te vinden in de bevestiging die wij je per mail sturen zodra de bestelling verzonden is. Vanaf 22.00 uur kun je zelf zien wanneer de bestelling wordt afgeleverd. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. 

3.4 Worden de artikelen die ik bestel altijd geleverd?
Indien voorradig worden deze altijd geleverd. Wij streven ernaar alleen artikelen te plaatsen op de webshop die voorradig zijn. Mocht het echter eens gebeuren dat dit niet het geval is, dan krijg je uiteraard direct het betaalde bedrag van dat artikel teruggestort.
3.5 Kan het voorkomen dat artikelen later opnieuw leverbaar zijn?
Ja, wanneer dit het geval is verschijnt het artikel tegen de tijd dat deze weer leverbaar is online. Als het artikel helemaal niet meer leverbaar is, dan wordt dit artikel uit de webshop gehaald.
3.6 Kan ik mijn bestelling kosteloos annuleren?

Indien je bestelling nog niet verzonden is kunnen we je bestelling kosteloos annuleren. Mits het geen maatwerk is. Neem contact met ons op via klantenservice@topsz.nl

4. PRIVACY
4.1 Wat doen jullie met mijn gegevens?
Zie: http://www.topsz.nl/service/privacy-policy/



4.2 Wat zijn cookies?

Een cookie is een klein tekstbestand dat door een website op uw computer of mobiel apparaat wordt geplaatst. Alleen de website die dit tekstbestand heeft geplaatst kan de inhoud van dit bestand opvragen en/of uitlezen.

4.3 Waar worden cookies voor gebruikt?
Cookies zorgen ervoor dat verschillende voorkeuren die ingesteld zijn op de website worden onthouden en niet meerdere malen ingevoerd hoeven te worden. Cookies kunnen tijd besparen door deze voorkeuren op te slaan en bij een volgend bezoek op te vragen.
Het is mogelijk om cookies te accepteren, te weigeren of om in te stellen dat uw brower u op de hoogte stelt wanneer er een cookie geplaatst wordt. Hiervoor dienen de instellingen in uw browser aangepast te worden. Via de help knop in het menu van uw brower kunnen de cookievoorkeuren worden ingesteld.
5. RETOURNEREN / RUILEN
5.1 Binnen hoeveel dagen kan een artikel retour gestuurd of geruild worden?
Binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling.
5.2 Krijg ik de verzendkosten terug als ik iets retour stuur?

Bij het retour zenden worden de verzendkosten die je hebt betaald terug gestort.

5.3 Hoe kan ik mijn bestelling retoursturen of ruilen?

Je kunt de artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen of ruilen.

Retour
Meld je retour aan door een mail te sturen naar retouren@topsz.nl, vermeld daarin je naam, ordernummer, product en eventueel de reden van retour.

Ruilen
Wil je een product ruilen voor een andere maat of kleur? Dat is geen probleem! Meld je ruiling aan door een mail te sturen naar klantenservice@topsz.nl. Vermeld daarin je naam, ordernummer en het product dat retour komt.

Nadat je jouw retour hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat je de goede maat wordt opgestuurd. (mits deze op voorraad is). Deze verzendkosten zijn op rekening van Topsz.

Stap 2 Retour sturen

Vervolgens kun je het retour (op eigen kosten) terugsturen naar onderstaand postadres in Tilburg. Wij dienen de retour binnen 14 werkdagen na orderdatum ontvangen te hebben.

Topsz
Voerendaalstraat 4
5036SB  Tilburg

Vergeet niet je naam en ordernr toe te voegen.

Stap 3 Ontvang creditnota

Als wij jouw retour hebben ontvangen, sturen wij je een creditnota per mail. Je kunt dan het geld binnen 5 dagen op je rekening, creditcard of PayPal verwachten.

- Als het product gedragen of beschadigd is kunnen wij deze niet terug nemen.
- De kosten van retourzending zijn voor de afzender.

Heb je nog meer vragen over retourneren of ruilen? Kijk dan onderaan de pagina op verzenden & retourneren.

5.4 Ik heb betaald met een cadeaukaart, nu wil ik mijn artikel(s) retour sturen. Hoe krijg ik mijn tegoed terug?

Betaald met een cadeaukaart? Bijvoorbeeld de Fashion Giftcard of Fashioncheque. Wil je na aankoop een artikel retourneren? Dan vullen wij je saldo op je cadeaukaart aan met hetzelfde bedrag. Je ontvangt dus geen geld retour van het aankoop bedrag voor het gedeelte wat je met de cadeaukaart heeft betaald. 

Je ontvangt uiteraard wel je geld terug voor het gedeelte dat je eventueel via iDeal heeft betaald.