

Inloggen
Als u een account bij ons heeft, meld u dan aan.
Registreren
Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.
Account aanmakenLevertijd & verzendkosten
Levertijd
Bij hippe fashion boutique Topsz doen wij zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Zodra wij jouw betaling hebben ontvangen die op werkdagen vóór 17 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
verzendkosten
1. Artikelen laten bezorgen binnen Nederland
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€ 3,25 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 5,75 voor bestellingen onder de € 50,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 50,-
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van Post.nl. Voor de meeste bestellingen stellen we een Track &Trace code ter beschikking; deze is te vinden in de bevestiging die wij je per mail sturen zodra de bestelling verzonden is. Vanaf 22.00 uur kun je zelf zien wanneer de bestelling wordt afgeleverd. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
2. Artikel laten bezorgen in het buitenland
Verzending binnen Europa is ook mogelijk. Als u in Belgie, Duitsland, Frankrijk, Italie, UK, Oostenrijk, Zwitserland, Noorwegen, Denemarken, Zweden, Finland, Ierland, Noord Ierland of Luxemburg woont, berekenen wij 8,50 euro verzendkosten.
3. Artikelen laten bezorgen binnen Tilburg
Woon je in Tilburg? Wij bieden een extra service om de artikelen kosteloos bij je thuis af te laten leveren. Wij proberen de artikelen de eerstvolgende werkdag bij je thuis te bezorgen.
Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@topsz.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
With love,
Topsz.nl